Search This Blog

mine! nuff

Wednesday, March 30, 2011

keje..keje..keje...

salam siaran...entri kali ni psl keje..aku lom stat keje lg ni..mggu dpn br keje,,nape tetiba nk cite psl keje ek..huhu...sbab..aku br je dpt sms dr kwn aku,,dia dpt tukar blk kg..huhu..kesedihan mlanda diriku...x smpat nk keje ngn dia lps aku blk cuti,,dia dh dpt tukar...
tp..mmg best sgt bla kita dpt tukar..aku pn prnah laluinya hmpir 2 thn lps..mksdnya dh dkt 2 thn la aku dpt tukar..tukar dkt ngn suami tercinta...best sangat2 bla dpt tukar..alhamdulillah..smpt la gk kawen PJJ slama 5 bln..sedih..sob..sob...tiap2 hjg mggu je dpt jumpa..

nk cite psl keje tpt baru ni...mmg x sama ngn ape yg aku wt masa kt KL dlu..nma position je sama..tp bidang tugas dh berbeza sgt2..keje mmg rilex sgt2 la..tp srabut gk..hahaha..pndek kata x best gk keje cni..tp harap hubby n ank2 ada d cc je la...keje gomen..tp kena keje shif..mslas nk buka cite..nnt pnjg lk..kang ade org2 yg berkaitan terbaca..habis aku..!!haha..

xpela..life must go on..sabar je la ngn keje kt cni..wt yg stkt kta termampu..2 my fren..slmt bertugas d tmpt baru..ingatku dlm doamu..huhu..

No comments: