Search This Blog

mine! nuff

Tuesday, June 28, 2011

alisha dan damia agains

assalamualaikum...pg td bwk damia n alisha ke klinik..damia kna inject ari ni..alisha p timbang je..dh 5 bulan umo baby damia kecik aku ni..timbang ari ni..7.8kg..kakak lk 9.4 kg..naik la gk ckt..hik3.. damia ni xleh nk baringkan dia klu dia dok elok2 main..nk timbang td..nangis la..nk kna inject pn nangis gk..bkn nangs ape..nangis sb baringkn dia la...kakak lk..p tggu adik dia dkt misi..adik kna inject,,,dia ckp..adik sakit..hbs dia gtau kt org yg ade kt klinik tu..hehe..alisha..alisha...blk dr klnik trs je suap ubt kt adik..dgn harapan..adik x demam la..aminnnn...

layan ckt gamba damia dan alisha ni..bkn gambo ari ni..yg 2,3,4 ari lps...hik3

naik je keta..mtk nk pakai spek pink dia..hihi

saya dh leh nerap..since hjg2 3 bln ari tu...

alisha skrg..suka sgt dok dalam bakul..keta dok parking kt tepi je...

anak-anak abah....alisha xleh abah dukung adik..dia nyibuk gk..hihi

ni gambo smlm..saya mau titon...

6 comments:

Kak Rosaliza said...

semangatnya damia, amani semlm timbang baru 7.5kg je..amani pin suka sangat main ngan bakul kain heheh..kalo boh dlm tu mmg suka sangat

lina_pg said...

alahai cam kembar la plak..sama2 cute

Adry@Daun said...

Wah! bkn main stailo Alisha pakai spek hitam pink tu tp nmpk mcm terbalik je spek tu..hehe.. Alisha suka main/masuk dlm bakul atau raga ye.. Sama la mcm sepupu dia kat sini...haha.. Dlm raga kecik utk isi mainan pn masuk...

ayunalisa said...

kak rosa, <3 <3 oh menang damia la ni..hehehe..skrg ni suko isap jari nk tdo...xpn kna ada kain wt dia sapu2 pp dia..cam aqil..hik3.. 2 la alisha ni..abis sgala jns bakul dia masuk..

ayunalisa said...

kak lina PG":: hik3..kembar sorg tu..klu dok blakg adik..xnmpk la kakak...

ayunalisa said...

en daun :: alisha main pkai je spek tu..time btol,btol la..time trbalik pon..pkai la jgk..asal leh pakai..nnt blk raya ni leh wt prtndingan masuk dalam bakul la..hbs sgala bakul dia masuk