Search This Blog

mine! nuff

Sunday, November 20, 2011

melayukini

assalamualaikum dan selamat petang..
dah lama tak update blog..hari ni..jalan2 kat melayukini ... nk join jd rakan melayukini gak la..

ada baca entri pasal adsniaga-HALAL atau HARAM pendapatan blog anda.. sape2 nak tau..jom klik cni...


short entri..sementara gambar2 dalam proses ditransfer....

7 comments:

Adry@Daun said...

Melayukini ni portal yg lbh byk ke arah politik. Blog abe bebas iklan.

ayunalisa said...

yg tu malaysiakini....

Adry@Daun said...

Hehe..tak perasan pulak.. Malaysiakini tu ada gak baca, Melayukini tak penah.

EmbunRosaliza said...

Semlm akk ke muzium, ada gak yg kini2 tuh apa tah heheh, malaysia kini mmg ada unsur polotik, ofisnya kat umah akk je heheh. Melayu kini tu tak tgk lagi

ayunalisa said...

en daun>> hihi..tu lah..lebih kurang sama je nama..melayukini ni lain ckt...

ayunalisa said...

kak rosa>> a a ek..br tringat..yg opis tu kt dpn tu kn..

MiZi said...

saya tetap melayu kini dan selamanya.. hahaha