Search This Blog

mine! nuff

Wednesday, October 10, 2012

picnic at taman negara pahang,

assalamualaikum..
lama sungguh puan blog ni bercoti dari menulis..rasa rindu menggamit untuk mengapdet blog..
sebelum menyiarkan makanan2.. hari sabtu lepas,6 oct 2012 ( besday amani ) kami ke taman negara pahang, sungai relau.. merapoh..wahh..jauh bebenor bunyi kn.. dari rumah kami.. dalam setengah jam perjalanan untuk sampai ke sini. kakak pada mulanya.. tak nak mandi..tapi bila dah nampak air.. excited yang amat.. adik laaagi laaa... tak sabar2.. jomm layan picas.. ( gambau tpt air cetek je.. tempat air dalam.. tak ambil gambau )

























7 comments:

EmbunRosaliza said...

pernah sampai sini beberapa tahun lalu, sebelum ada blog, agaknya masa tu tak berapa ada org nak jaga, akk masuk juga dlm hutan lalu ikut jambatan, tapi bila bunyi pelik2 laju je keluar heheh

Adry@Daun said...

Wah! Bestnye dpt berendam dlm air sejuk yg jernih, sejuk serta nyaman tu. Rasa mcm teringin nk gi tmn negara ni. Kalo dr umah kita rpa jam utk smpai ke sana? Dr umah ayu brpa lama nk smpai?

Rentis Negeram tu apobondo?

ezzyra said...

sonoknya main air...piknik org puteh..haha

ayunalisa said...

Kak rosa..loni ikt jmbtn yg dh tar kt lua..kt dlm pn jln tar smpai ke dlm..dh ade mcm2 kmudhn..skrg ore perhilitan ko ape ntah yg jaga

ayunalisa said...

Abe adry... Mmg besh sgt..sjuuukk je air..nnt blh la abe ke cni.. Dr kg kita ke umh ayu 2jm stgh.. Dr umh ayu ke tmn ngara ni dlm stgh jam je.. Dkt je klu dr unh ayu..byr rm1 sorang..klu nk naik lg ke tmpt santuari ikn kelah.kna byr 25 nsik hilux diorg..kt ats sna leh p kt mnara dia.tgkp ikn kelah yg byyykk sgt..

ayunalisa said...

Rentis negeram tu nma kwsn dio..mksd xtau la ape..tpt kmi mndi tu lh rentis negeram..tpt ln..nma ln..
Ezy..haha..biasalh..ore pth try piknik dlm ute..

alla said...

nmpk menarik tmpt ni.. nnt blh p ni