Search This Blog

mine! nuff

Monday, March 5, 2012

3 minggu sudah berlalu....


 assalamualaikum dan salam sejahtera..
..dalam mud suram2 sedih..hihi... 3 minggu sudah berlalu.... 3 minggu yang lalu kisah rampukan di rumahku.. kehilangan harta yang sangat berharga dan terlalu banyak momen sentimental... ku harus berhenti berharap..? harap mimpi sampai ke bulan..aish..dah lebih dah tu.. seandainya masih ada tertulis rezeki milikku itu dikembalikan..alhamdulillah... tetapi..kalau dah tertulis itu bukan rezeki kami..alhamdulillah..aku redha..ini ujian dariNya... mungkin ada hikmah di sebalik apa yang terjadi... jom layan sentimental value..kehilangan ini...gambo zaman muda ye...





7 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam ayu, mmg sedih dan sangat sakit hati bila barang2 kesayangan kita hilang atau dgn kata lain sudah TIADA bersama kita, akk pun pernah lalui perkara yg sama mcm ayu ni, sampai hari ini hati ini menjerit2 meronta2 terkilan yg amat. Sabarlah ayu, mungkin tak ada rezeki buat kita, masih ada rezeki yg lain dihadapan, tabahlahmenghadapi ujian ini

ayunalisa said...

WALAIkumussalam sis rosa..
thanx ya sis.. itu la..mmg sedih sgt2 bla tringat smula..tp..mgkin itu dh trtulis kan..redha trima semua ni...

ezzyra said...

itu la brg yg hilang...sdihnya brg2 cm 2 hilang...xpe la,kuatkan semangat eh..

alla said...

aku skrg dh fobia nk amk gmbr brg2 ksygn aku.. klu amk gbr je mst hilang..hu3

ayunalisa said...

@ezy ::: yup..itu la brg yg hlg.. itula..sbar je lahh..

ayunalisa said...

@alla... xleh amek gambo la tuh...

gReEnLoVer91 said...

k.ayu...xpe2..sabar byk2...mgkin Allah lbih thu ape yang terbaik untuk kita...
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. (Surah. Al Baqarah:216)"
Sabar byk2..inshaAllah Allah bersama org2 yg sabar..dan mgkin Allah gantikan dgn sesuatu yg lbih bestttt lbih baik untuk k.Ayu n famili..insha Allah...