Search This Blog

mine! nuff

Sunday, October 9, 2011

oh memori kad ku...

assalam dan salam siaran..
sebelum aku meneruskan perjuangan dalam mengentri.. nk luahkan lh sdikit masalah negara aku ni..hihi.. gambo2 yg aku amek utk n3 yg lps..rasanya kmgkinan besar xleh nk tayang dh..memori kad nset tu ade probs..asal msk utk transfer pic..trs lappy shut down sdrik..tkt dh aku..tkt jd cam lappy aku lk..rosak la lappy larling ni..huhu..sob..sob..

xde la gambo2 besday alisha ari tu..smlm ade wt kek cekelat utk besday dia..nnt aku n3 kan..yg ni besday mama adik n abah je la yg sambut..yg sambut hr tu.. xtau la..klu leh amek ngn cik ngah dia..ade la n3 yg akn mnyusul..aduyai..sedihnya...
dh byk dh gambo2 dlm tu utk aku wt n3.. ape boleh wt..sumenya dh "selamat".. xdela..hancuss dh..sobbb...sobb..sadis nya rase..kamera ade sgt..tp nk mudah keje la..aku jz amek gambo guna hanset je..agaknya..dh byk virus beranak pinak lam mc nset tu...sayang nye ngn sume gambo lam tu..aku still leh tgk lam nset tu..tp nk transfer ke lappy ke..xleh..ape boleh wt..nnt nk try skali lg guna ........ hrp2 aku sempat la simpan gambo2 yg pnuh ngn kenangan dlam nset tu..

gambo2 alisha dr dlm peyut till ade adik dia..henset tu umo nya lbh kurang sama thn kami kawen la..lps kawen..aku p bli nset tu..alaahh..nset murah je..
alamak aii..pamjang lebor aku merepek dlm ni..thanx kpd sape2 yg sudi bc..nk share 'kesedihan' la kt cni..hihi..

lps ni insyaAllah akn mncul kembali n3..guna kamera dh..kembalikan semangat ku berblogging...


sekadar gambar hiasan... :)

10 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam ayu sah2 dh tu memori kad tu ada virus, mmg sedihkan kalo pic yg kita syg hilang atau xdpt transferkan...sob sob..huwaaaaaa tumpang sedih ngan ayu hehe.

fuh2x tiup semangat sikit kasi ayu

LiNa_Pg said...

Kakna semalam pun dah rasa suspen sbb netbuk ni mouse jammed.Abe As gn wireless mouse, br bleh gn..agoyai cam xbest jerr..xtau la nape..mayb dak tecik main pijak2 kot.Seb baik netbuk ni dah sihat..kalau tidak huwaaa...
kalau blogger tegar,xleh jengok blog..cam xlengkap jerr kan

ayunalisa said...

wassalam kak rosa.. huhu..sob..sob..
mmg sadis pn..byk dh gambo yg tgh q utk dientri kan...smlm dh amek gna kamera dh..ade la utk 2 entri..

## dpt dh ckt semangat tu...tq2

ayunalisa said...

oh..dak tecik main pijak2..ni kt umh..budak besar ckt dr yg kck ni main trs ttp lappy..yg sorang lg.main tekan2 keyboard..tekan itu ini..huhu..
dh nk kna masuk ward dh yg ayu pnye..ni guna yg krajaan pnye..hak3...syyhh,...

ezy azira said...

salam...ko xde antivirus ke dlm fon ko?setahu aku dlm sony ade ade antivirus sendiri...tp xtau la btol ke x..
ko lagi ok la memori kad ko kecik je..aku punya hilang 500gb dlm external...suma hilang...waaaaaa...lagi sdih

ayunalisa said...

dlm nset dlu je ade antivirus..nset ni xde antivirus..x support..
lor..nape ngn external ko tu..kna mam ngn virus gk ke?

Adry@Daun said...

Scan la memory card tu dgn antivirus. Kalo ada, blh buang virus yg serang memory card.

alla said...

nnt try guna bluetooth utk trnfer gmbo..
kot2 blh..
klu lptop xde bluetooth ko bluetoth ngn nset cik abe ko dlu

ayunalisa said...

@adry.. udah discan..no virus detected...tp..gtu la..bla klik je kt image kt dlm memori kad tuh..trs mampus lappy nih...huk3

ayunalisa said...

@alla"" udah try utk bluetooth..tpp lappy xmo trima..trs kua bluescreen n shutdown trs lappy tu..huk3