Search This Blog

mine! nuff

Friday, October 7, 2011

siaran tertunda...

assalamualaikum n salam siaran..
dh pnuh sawang dh kt umh ni..tima kasih kpd yg sudi kunjung n singgah ke cni..dan yg tolong sapu sawang... egie..
maaf...huhu..tuan umah dh lama xleh nk update entri baru...
lappy kna masuk icu la plk..huhu.. nasib ade lappy hubby ni..tp gambo2 sume dlm lappy aku..sob...sob... sabar mnanti a..ade gambo2 yg lom ditransfer lg ni.. ni sesi berwajah baru... tukar cat baru la umh ni..bagi segar lk... suka ke idak ni ngn umh berwajah baru saya? hihi..



sekadar gambar hiasan..sempena hari ijau sedunia dalam blog saya... ( tgk gambo kt cni..trgt la plk kt CH)


bunga butterfly rase nya ni...

5 comments:

EmbunRosaliza said...

sejuk mata memandang ...kulihat hijau..

LiNa_Pg said...

pindah umah ke? kena wat house warminng ni..
ijo...sejukkk mata memandang..
ijo pun suke..tp purple tetap di hati ahaks

ayunalisa said...

@embun rosaliza
tgk ijau2 camtu gk..nk poie je sokmo2 stu..ahaks

ayunalisa said...

kak lina ~ a a..pindah umh trs la..hehe.. nnt nk warming2 up umh..hak3
tu lh..purple tomei2...

alla said...

aku nk tukar cat baru kt rmh aku tp jenuh cat tp x lekat.hu3.