Search This Blog

mine! nuff

Thursday, October 13, 2011

versi excited.. alhamdulillah... :)

assalamualaikum...
wah..tajuk kemain lg kn? ape la yyg ayu ni excited n hepi tu...
mmg hepi la ni... stlh brsedih ckt ari tu psl gambo2 lam henset.. mesti korang dpt agk dh kn?
gambo2 tu dpt diselamatkn..alhamdulillah...wlupn x semua lg dpt ditransfer..tp yg latest mmg aku transfer awl2..
insyaAllah..lps ni akn mnyusul entri2...walaupun dh basi..xpelah..aku tetaaappp nk publishkan... :) thanx to my darling..susah pyh tlg p cr kabel..p beli yg baru ler..hak3..kabel nset ku ade,,tp ntah ke mana ntah..hik3.. wlupn lappy ni..lps transfer 1 folder kua blue screen. then trs jd restart...ahaks..hrp2 x rosak lah..sempatlh 2,3,4,5 kali gk la jd camtu ngn 2 folder sempat aku transfer..
kengkawan blogger skalian...
nantikan kemunculan entri trbaru ku..
mm td sorang ckgu kt skul mtk aku tlg ajar wt blog ni..assignment dia la kot kna blajar memblogger kn dr..aku pn xreti gk awl2 dlu..haks..thnx ya sis egie..tlg2 dlu..skrg dh smkin reti dh la...
ok..dah npanjaaang sgt dok membebel..sambil senyum2 hepi.. nnt aku nk mengedit dlu gambo2 tu..nnt akn ade entri yg akn mncul..insyaAllah...

saje nk letak gambo damia..damia tgh senyumm..cam mama dia tgh senyum skrg ni laa... :)

4 comments:

EmbunRosaliza said...

assalam ayu, wah hati berbunga riang nampaknya, comel je damia senyum ngan mulut yg tecik tu hehe

ayunalisa said...

@@kak rosa :mmg berbunga riang pn ni..tggu ms je nk update..tp gambo xleh nk edit lk ni..lappy ni xbyk space..lmbt jdnya

tu la..suka senyum2 damia loni..

Adry@Daun said...

As salam ayu,
Senyuman yg sgt mahal drp Damia... Ayu beli external HDD utk save data.

ayunalisa said...

@adry :: waalaikumussalam..hehe..loni murah dh skt senyuman damia tu...

** still dlm plan nk beli hdd tu..huk3