Search This Blog

mine! nuff

Friday, February 10, 2012

damia ku sayang

assalamualaikum dan salam sejahtera...
bertemu kembali kita kali ini... tuan umh amat bizi sekali..aishh...lagi2 pasal damia je kan? entri nya ade banyak yang nak di'publish'kan..tapi..belum berkesempatan je..

last tuesday..skipping  speaking london la puloks...hik3.. pegi klinik untuk timbang dan inject damia dan kakak nye.. damia dah 1 thn..so kena la inject ape ke nama ntah..bahasa mudah.. cucuk campak..sakit ckt kata misi nya.. asih.. nangis sungguh2 damia ni...hihi..biasa la dia..suka tol menjerit2 time nangis.. berat damia dah 9.7 kg.. hari ni (10.2.12)..saya dah tengok damia berjalan 2 langkah... chaiyyok adik chaiiyookk... cepat ye adik jalan ye.. nanti leh main2 ngan kakak...

jom layan gambar damia... yang baru dan lama..semua kita gaul2 kan menjadi messsraaa... :)

damia dah leh lepaskan tangan.. berdiri sambil tepuk2 tangan...berjalan baru 2 langkah.. :)

 kat tasik gm.. dok lepak2 kat tempat orang nak excercise.. hihi

 hisap jari je kejenya damia ni... ini..kua jenjalan..lom minum susu la ni..adik lapo la mama... hihi

 we are happy fAmily... at tasik gm..da latest one... ni masa ezy ade kt gm..leh la amek gambo kami 1 famili...

 kakak senyum katne tu kakak cayang..adik maintain isap jari nya...we love each other..semoga kebahagiaan menjadi milik kami semua... mmmmmuuuaahh.. luv u alll...

 rajinnya anak mama ni baca buku... :)

 makan es krim dulu... berebut ngan orang nak makan gak.... :)

 tengok lah damia ni duduk.. kemain lagi dok bersila..makan ke ep ci...

dok ngoya ke mana ntah adik ni...

6 comments:

ezzyra said...

dah boleh jalan la 2 ckit2...heeheh...rindu damia lah...

ayunalisa said...

baru ade bukti ucu royak ari tu..1 mggu br nk tnjuk ko mama dia..hihi

lina_pg said...

wah Damia dah bleh ngatur langkah..
cepat2 jalan taw..nnt bleh race ngan Maisarah n Amani hehehe..kakak pun leh joint sekali sbb sama saiz je suma deme ni

EmbunRosaliza said...

alolo cemeynya dak mia ni, sukakan bila tgk anak kita dh dpt kaki, pas ni tak larat nak kutip la pulak, mesti eksen nak jln xmo di pimpin tangan...agaknya berat mia lagi dari alisha ya

ayunalisa said...

kak lina ** mlm ni damia dah leh jalan..alhamdulillah...nnt kta race damia kata..

ayunalisa said...

KAK ROSA..TQ2..DAMIA dh leh jln dh..hepi sgt tgk dia leh jln ari ni... pngubat luka ari ni...