Search This Blog

mine! nuff

Saturday, February 11, 2012

my sad story.....

speechless !! itu je mampu aku ungkapkan... tak sangka...ngan rasa tak sedap hati..rasa tak nak pergi keje ari ni...ini yang berlaku kepada kami... dugaan dari Mu Ya Allah...

smg Kau bukakan hati orang itu..sedarkan orang itu yaAllah..aku hanya mampu berserah kepadaMu...
bila teringat....sob...sob...sob.... sabarlah wahai hati.... aku redha dengan ujian dari Mu ini...


*** dalam sad story..ade gud story..my little damia...hari ni dah boleh brjalan.... alhamdulillah....rajin damia berlatih jalan malam ni...dah berjaya dah...






7 comments:

lina_pg said...

apa soti ni Teh?cer citer?

lina_pg said...

soti => story

EmbunRosaliza said...

Assalam Ayu , apa citer YU, kenapa mengapa, ada org jahat ke kat situ, cer citer kat akk juga, nak tau ni

Adry@Daun said...

Ni cite sedih apa plop... Hrp2 bkn mslh berat sgt dn smga ia selesai dgn baik.

alla said...

ape cite ni sis? share2 la..hu3..

ayunalisa said...

thanx to all my dear...mgkin ada hikmah d sbalik semua ini...

ezzyra said...

sabar la eh...insyaAllah ade hikmah di sebalik