Search This Blog

mine! nuff

Saturday, March 19, 2011

bunga ape...?

salam..dok umh bondaku..aku usha2 sekeliling rumah ni..ade jmpe 1 jns munge..kaler purple2 gtu..tp..aku xtau ape nma bunga ni..pokok dia kck je..ade 1 pokok ni lk tu..mm..mayb en daun tau nma bunga ni..



close up ckt...

9 comments:

MiZi said...

saya rasa ni bunga melur kacuk bunga kertas.. tu jadi macam tu

renung sejenak

Kak Rosaliza said...

akk rasa bunga loceng hutan/liar tu heheh..main hentam je..yg pasti en daun tau ni bab munge2 ni

ezzyra said...

bunga itik..hehe

Adry@Daun said...

As salam ayu,
En daun pn tak tau apa nama bunga ni..haha.. Ada dlm n3 bunga part ke brpa ntah. Ada dua jnis kat umah, satu lg bunga kaler putih.

ayunalisa said...

mizi>.>bunga kacukan ek..pokok dia kck jer..

ayunalisa said...

kak rosa>>skali tgk mcm bunga nasi kerabu..hik3..bnga seri pg..tnya bonda..xtau gk nama ape

ayunalisa said...

kak rosa>>skali tgk mcm bunga nasi kerabu..hik3..bnga seri pg..tnya bonda..xtau gk nama ape

ayunalisa said...

gie>>bnga itik dh pupus umh kta

ayunalisa said...

en daun>> kna check n3 en daun la pasni..a a bonda ckp ade 2 jns kt umh..tp yg putih dh pupus