Search This Blog

mine! nuff

Thursday, March 31, 2011

dari kerana mata

dari kerana mata yang mempunyai kuasa
oh aku tergoda,aku tergoda terkecewa
dari kerana mata yang mempunyai kuasaoh aku tergoda terkecewa
dari kerana mata
dari mata terbitnya asmara
senyumanmu menikam jiwa
renungan mesra menjelma segera
aku tertawan memendam rasa...

wah..salam siaran...pagi2 lg dh nyanyi2..saje je nk wt entri pasal ni..mata adalah salah satu dari pancaindera yang dianugerahkn oleh Allah untuk kita semua..alhamdulillah...dengan mata kita dapat melihat ciptaanNya...insan2 yg kita sayang,keindahan alam dan macam2 la..bersyukurlh kita..mata..ade mcm2 bntuk...Allah cipta pelbagai bntuk..ada mata bolat,mata sepet,mata kecik,mata besar,mata keranjang pon ada..hehe..yg ni..org tu sdri yg nk jd mata keranjang..ye tak..?
komponen yang terdapat dlm mata ni..ada mata hitam..mata putih,kornea,..mcm blaja sains lk..hehe..

nk tgk mata tak?

milik siapakah mata ini......





inilh tuan empunye mata...anak sulung kesayanganku..alisha,...

4 comments:

Adry@Daun said...

Bulatnya mata budak kecik comey ni.. Mata bundar ni.

ayunalisa said...

hehe..mataku liri2 slalu..tq uda..mata alisha ni bolat..damia lk sepet..hehe

ezzyra said...

rindu mereka

ayunalisa said...

egie>> balik la ucu kalau rindu kt kami