Search This Blog

mine! nuff

Wednesday, March 9, 2016

MIRACLE REFRESHING SCENT

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
hari ini post bukan makanan.. untuk barang baekkk punya... kalau tak baik..saya sendiri takkan beli..dan takkan guna.. dan disebabkan keajaiban miracle refreshing scent ni ( MRS ) saya sendiri telah menjadi agen Tanah Merah.. Kalau dulu.. saya agen Gua Musang dan Tanah Merah.. Disebabkan saya dah dapat tukar.. so boleh la orang-orang dari Tanah Merah dapatkan daripada saya.. Kalau yang berada jauh dari kawasan saya.. saya juga boleh poskan untuk anda semua walau di mana berada.saya boleh cover area Rantau Panjang..boleh nak COD MRS ni.... MRS ni dah sampai ke Republic Chezch..

Jom kita tengok....

mrs.. satu penyelesaian untu pelbagai masalah..


Miracle Refreshing Scent diformulasikan daripada minyak kelapa dara dengan menggunakan teknologi nano yang membolehkan khasiat minyak kelapa dara mudah meresap ke dalam kulit anda. Ianya merupakan solusi ke arah kesegaran segera di samping aromanya yang wangi dan mempunyai pelbagai khasiat dan fungsi untuk kegunaan seisi keluarga. Baunya yang membuatkan anda berasa tenang. Kini anda tidak lagi perlu berasa segan sekiranya ingin memakai minyak berubat di khalayak ramai kerana baunya yang wangi semerbak akan membuatkan ramai menyangka anda memakai minyak wangi

Ada 2 jenis bauan.. Sweet dan Elegent
MRS in new look

fungsi bahan-bahan yang terdapat dalam MRS

Antara KEBAIKAN MRS..





Antara Testimoni daripada pengguna :






berapa harganya ???