Search This Blog

mine! nuff

Monday, December 22, 2014

indulgence cheese chocolate moist cake for wedding

Assalamualaikum dan salam siaran..
entri entri dalam blog saya... adalah throwback....
almaklumlaaaa...puan blog tak berkesempatan update blog...
alhamdulillah... dapat tempahan tiga jenis kek untuk majlis perkahwinan... memang risau la jugak kan..salah satu kek untuk digunakan dalam acara potong kek.. kek indulgence.. al kisah nya... customer ni pernah makan kek ni..dan mintak kakak nya bertanya kepada saya untuk menempah kek ni.. thanx ya sis..
seronok.. excited..risau..semua bercampur laa kan..untuk majlis besar orang... thanx untuk my hubby..tolong wife abg ni..bersengkang mata menyiapkan kek-kek..
dua jenis lagi..cup cake and rv in a jar.. cup cake pun digunakan untuk letak kat meja beradap..sekali ngn kek indulgence ni... tak sempat saya ambil gambar kek yang dah diletak atas meja pengantin..  lamaa menunggu..terpaksa mengundurkan diri untuk solat..terlepas la peluang nak tengok kek sendiri dipotong perantin... hiiii.. kita layan gambo je laa... resipi yang sama je saya guna.. nak tengok resipi..tengok kat sini...


gambar versi kecik2 je ye

testimoni selepas kek dipotong...


1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI